kedd, április 29, 2014

Melegágy, április


Nos, ez az az ágyás, ami lótrágyával van kibélelve jó vastagon, és az lett volna a szerepe, hogy a begyulladt trágya által termelt hő bemelegítse a fóliát akkor, amikor még a nap ereje nem lett volna erre képes és akár még fagyos volt az idő. Ebben akartam paradicsom és paprika palántát nevelni, de még közben rájöttem, hogy ez működik bent a házban is, és valószínűleg sokkal kényelmesebb is, mint kint lett volna.

De kárba veszni sem akartam hagyni ezt a melegágyást, ha már annyi időt és energiát fordítottam a megépítésére, úgyhogy vetettem bele brokkolit, kelbimbót, szárzellert, cukkinit és patisszont.

Két utóbbi olyan iramban nő, hogy ezzel is bajba kerültem, már alig tudom lefóliázni az ágyást. Valószínűleg át kell majd őket ültetnem egy magaságyásba, ebből is okultunk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése