kedd, május 20, 2014

Gödörbe vetett krumpli, újabb teszt





Rábukkantam egy külföldi oldalra, ahol a krumplitoronyról írtak és mutattak képeket is. Ott láttam azt, hogy ellentétben azzal, ahogy hittem és csináltam, ők letördelték a főszárról az alsó ágakat, nemcsak a leveleket róluk. Nosza, mi baj lehet, ami a föld alatt van, ott megvannak a levél nélküli oldalszárak is, hát próbáljuk ki, mi történik, melyik módszer a jobb, ha mostantól csak a vastag főszár marad meg (amiből fejlődik a virág), és minden mást eltávolítunk?

Pár hónap és kiderül, ígérem, meg fogom mutatni a végkifejletet! (Megőrülök, amikor elkezdek olvasni egy kerti történetet, és a "végén" derül ki, hogy felénél félbehagyta a blogger a "tájékoztatást (megunta vagy nem úgy sikerült, ahogy tervezte), az ember meg ott marad kérdésekkel, hogy na akkor ezt most érdemes így csinálni, vagy sem? Én meg fogom írni!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése