hétfő, január 06, 2014

T - tapp: az első 30 nap eredménye


Ezzel az élménybeszámolóval még adós maradtam tavalyról. Bár pont holnap lesz két hónapja, hogy elkezdtem a "tappolást", december közepétől kicsúszott a kezeim közül az élet, és alig-alig végeztem, vagy egyáltalán nem is, mert sok volt a munka és egy perc megállásom nem volt. Amikor meg lett, csak egy kis nyugalomra vagy alvásra vágytam.

De a 30 napos mérés azért megtörtént, akkor még fegyelmezetten "táncoltam" naponta négyszer, ahogy vicces kedvű családom becézte testmozgásomat:)

A lényeg, hogy egyetlen hónap alatt 36,5 centit fogytam, ami szerintem rengeteg. Ez lehetett volna több is, de én olyan méreteket, mint "mellkas" és "bordák" nem mértem. Nőként a "mellkas" fogalma értelmezhetetlen volt számomra:) (külön mellbőséget ugyanis kellett mérni), a bordáknál meg azt gondoltam, értékelhetetlen lesz a fogyás, ha lesz egyáltalán, hiszen én deréktől lefelé hízom, az a problémás részem.

Pár centi visszajött az ünnepek alatt, és bár csak egy kevés, inkább január 4-től csináltam egy újabb mérést, és onnan számolom tovább az eredményeket. Ez a világ legideálisabb tornája, amihez életem során szerencsém volt, mert nem kell hozzá beöltözni, rákészülni, kitúrni a családot a szobából, tévé elől, szőnyegről. Ha csak nincs annyi munka, hogy az ember alig él, a legzűrösebb napon is beiktatható a négy alkalom, hát ha meg semmiképp nem lehet megoldani, akkor sem dől össze a világ, mint látszik.

Bámulatos a fejlődés, igazi sikerélmény, és működik, ami a legfontosabb, hiszen szó szerint napról -napra olvadnak le a centik. Sosem fogom elfelejteni,hogy amikor először végeztem el, mégcsak nem is a teljes nagy kört, kezem-lábam remegett, annyira megterhelő volt. Persze jó is, mert szeretem a kihívásokat. Ma viszont már sokkal könnyebben megy.

Aki még mindig nem szánta rá magát, továbbra is csak javasolni tudom, tegyen egy próbát! Gyors, könnyű, pár perc az egész és nagyon-nagyon látványos, és nem kell hozzá semmi speckó diéta, ehetsz ugyanúgy, ahogy eddig.

Ja, súlybeli csökkenést ne nagyon várjunk, itt a centiken van a hangsúly, legalábbis eddig úgy tapasztalom, aztán ha később változik, úgyis beszámolok róla:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése