csütörtök, november 13, 2014

Miről lesz szó az előadáson?

November 28-án, pénteken este 6 órakor a XV. kerületi, Eötvös utcai könyvtárba kaptam meghívást Kilófaló beszélgetésre, író-olvasó találkozóra.

Sok év alatt sok minden változott bennem is, már lecsillapodott a fekete-fehér látásmód és annak a kizárólagos kihangsúlyozása, hogy "kemény vagy, szedd össze magad, meg tudod csinálni."

Persze ez is fontos, és ez is igaz, mert fejben dől el minden, de mégsem csak így igaz. :)

A fogyás kérdése ennél összetettebb, a lelkünk még inkább. Nincs testi probléma problémás lelki háttér nélkül, és nincs egészséges test csak akkor, ha a lelkünk is teljesen rendben van.

A fogyást meg lehet közelíteni pusztán fizikai oldalról is, ahogy elsősorban én is tettem, és a pénteki előadáson két hét múlva el is fogok mondani minden fontos tudnivalót, mit ajánlott enni, mit ajánlott tenni, ha fogyni szeretnénk. Tartósan és lehetőleg minél élvezetesebben.

De van egy lelki vonatkozása is a életmódváltásnak, sőt vannak konkrét lelki okok, amelyek miatt újra és újra visszahízunk. Előadásaim során ezekről nem beszéltem - mostanáig.

Az A végső megoldás? című könyvemben még csak kerestem ezeket a válaszokat. Persze még mindig rengeteg a homályos folt, de azóta néhányra rá is leltem. Ezekről is fogok a testi rész mellett mesélni november 28-án, és sehol nem írtam még ezekről a felismerésekről, tehát érdemes lesz eljönni, ha készen állunk a változásra és önmagunk mélyebb megismerésére.

Az előadások állandó résztvevője a férjem, Bernau Péter, aki tehát férj minőségben szokott (a saját szemszögéből, sokszor humorosan) elmesélni egy-egy történetet arról, ő hogyan élte meg az én évek óta tartó életmódváltásomat. :) (Nem szokott kímélni engem ilyenkor... ) :)

Ezúttal viszont lesz egy "ajándék" vendégem is, mégpedig a testvérem, Kóbor Virág, akit sokszor emlegetek a könyvemben. Virág coach, és azért jön el, hogy a jelenlévőknek lehetősége legyen ott helyben, akár az előadás után négyszemközt félrevonulva kérdezni tőle. Nemcsak életmódváltással kapcsolatban, hanem bármilyen egyéb, problémát jelentő kérdésben (állásvesztés, gyerekekkel kapcsolatos konfliktus, házassági gondok, kilátástalanság érzés stb.)

Természetesen lehet kóstolni is majd, illetve minden jelenlévőnek készülök egy kis meglepetés ajándékrecepttel, ahogy ezeken az előadásokon szoktuk. :)

Mindenkit nagy szeretettel várunk 2014. november 28-án a XV. kerületi, Eötvös utcai könyvtárba (Eötvös u. 8. ) , 18 órai kezdettel.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése