szerda, március 02, 2016

Kilófaló (diabetikus) Párizsi kocka, marcipános, mogyorókrémes és karamellás bonbonok!

Mikor csak gondolkoztam ezen a bejegyzésen, azon morfondíroztam, hogy is jött a Kilófaló bonbonkészítés, azon belül is például a Párizsi kocka elkészítésének ötlete? Nem jöttem rá, de magamat ismerve, ahogy sorra vettem egyik népszerű édességet a másik után (Oreo keksz és - torta, Ferrero, Raffaello, Dunakavics, Pilóta keksz), valószínűleg már sodort magával a lendület. :) :)

Mindenesetre a következő, családon belüli eredményekről tudok beszámolni bonbon-fronton: 

- A nagyfiam abszolút kedvence a (hamis) marcipános bonbon lett. :) Meg is ígértem neki, hogy ha befejeztem a könyvet, kap tőlem egy teljes adagot és csak az övé lesz az egész.

- A lányom a Párizsi kocka szerelmese lett, alig tudtam normálisan lefotózni őket, mert folyton jött a kérdés, mikor lehet már megenni? :) Ma mondtam, hogy amint lesz időm, megint csinálok bonbonokat (csak úgy, magunknak), természetesen mi volt az első szava: - De Párizsi kockát csinálj! :)

Szóval a marcipános bonbon mellé egy Párizsi kocka már biztos feladatom.

A lányomtól kaptam még egy ajándékot, ugyanis a karamellkrémes bonbonra azt mondta, olyan, mint a karamellás Milka, amit nem tudom, minek szánt, de én egy elég nagy bóknak vettem. ;)

A közös családi kedvencünk pedig a mogyorókrémes lett, bonbon kísérleteim közül az volt az első, és mindegyiknél az volt a szempont, hogy ne kemény legyen a töltelék, hanem a csokiburkon belül finom lágy. Hát az lett, elégedett vagyok! :)

Mindegyik recept benne lesz a heteken belül megjelenő Kilófaló káprázat című szakácskönyvemben. Kedvezményes előrendelési lehetőség még március 15-ig! >>>>>

Persze, a jó recept még csak fél siker, jó eszközök nélkül jó eredményt elérni is nehezebb (tudom,
mert végigmentem a bonbonkészítés rögös útján!). Azért elveimhez hű maradva, elmesélem a könyvben, milyen "maszek", házilag is kivitelezhető filléres módszerekkel is lehet bonbont előállítani, de csak nem hagytak nyugodni (a fejlődés jegyében) a valódi szilikonos bonbonkészítő formák.

Webáruházunk kínálatát ezért szebbnél-szebb, jó minőségű formákkal bővítettem, melyekkel álomszintűre emelkedik a házi bonbonkészítés folyamata.

A könyveladásokból évek óta látjuk, hogy ha egy könyvem megtetszik valakinek, akkor vesz egyet a lányának/vagy az anyukájának/vagy a barátnőjének/vagy az unokájának is: ki épp hol tart a generációs ranglistán. :)

Ez adta az ötletet, hogy a darabonként megvásárolható szilikoncsodák mellett legyenek ún. ANYA-LÁNYA fantázianevű bonbonkészítő szettek, amikor töredék áron lehet egyszerre két bonbonkészítő formához jutni:)

Szilikon bonbon- és csokikészítő formák itt >>>>>

Már csak néhány hét, és megjelenik a Kilófaló káprázat! Végre! 

Ami mindenkinek jár az előrendelés mellé: 

- Kedvezményes ár (3450 helyett 2540 forint)

- Kedvezményes szállítási költség (1590 helyett 990 forint) Az ehhez szükséges kód, melyet a vásárlás során kell érvényesíteni: THFE9UGZ

- Az előrendelők között 3 példányt kisorsolunk ajándékba

- Ez lesz az első szakácskönyvem, melyben ahány recept, annyi színes fotó lesz! :) Juhú! :) 

- A könyv tartalmazza valamennyi eddig megjelent receptem betűrendes keresőjét! Ha keresel valamit, nem kell többé 9 könyvet végiglapozni... 

- Tartalmazza ezen kívül minden szakácskönyvem tartalomjegyzékét is, hogy könyvenként is át tudd tekinteni, melyik milyen tematika köré épül, érdekes lehet-e számodra? 

- Továbbá, talán emlékeztek, a Kilófaló ízkavalkád rendelésekor volt olyan először, hogy a könyvhöz ajándékoztunk egy ingyenes szállításra jogosító kupont, melyet bármiféle összeghatár megszabása nélkül egy hónapon belül be tudtatok váltani. Azt mondom, a jó szokásokat érdemes megtartani, úgyhogy a Káprázattal sem lesz ez másképp: a kupon magában a könyvbe lesz nyomtatva, így biztosan mindenki megkapja, nem fog kiesni,
elveszni, fogadjátok szeretettel! :) 

- Végezetül, a könyveket gyönyörűszép "motivációs" Kilófaló díszcsomagoló-papírokba csomagolva küldjük. 

A Kilófaló káprázatra még március 15-ig előrendelés adható le itt >>>>>>>>











Édes élet :) 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése