péntek, augusztus 05, 2016

Töltsd le még ma, és vágj bele!

Az alábbi üzenetet tegnap kaptam, gondoltam, megosztom Veletek: 




"Kedves Judit!

Ma rendeltem meg a 60 oldalas Pdf anyagot, amit mar mindjart le is "darálok". :) Teljesen magával ragadt az írásod es őszinteséged!

A kezdetek óta követlek, amiota rátaláltam a weblapodra.

En 46 éves vagyok. 20 éve szültem es azota makacsul itt van velem 10 kg felesleg. Nem voltam soha annyira motivalt, hogy szigorú lépéseket tegyek meg, de ennek most remélem vége es beallhatok kozétek a sorba.

Kérlek vegyél be a titkos facebook csoportba, hogy engem is elkapjon es magaval ragadjon a flow. :D

Tovabbi sok sikert es kitartast kívanok Neked❣❣❣

Szeretettel es üdvözlettel:

J.-Sz. Ildikó, Balatonföldvár"



Nos, Ildikó azonnal bekerült a titkos csoportba, a legfontosabbat megtette: lépett, és elkezdett tenni a változásért, nem azt várja a továbbiakban, hogy a dolgok majd csak megoldódnak valahogy.

A csoportban Ildikót is támogató közösség fogadja, hasonló cipőben járó nőkkel és férfiakkal. Vannak, akik már előrébb járnak, ők is rendszeresen megtámogatják a kezdők önbizalmát, sőt, vannak olyanok is, akik már befejezték az útjukat, ők már ismerik a célba érés mámorító érzését, ezért szintén sok hasznos tanáccsal tudják ellátni a mögöttük haladókat.

Csak az út és a tempó más, a cél egy.

Mindenki maga dönti el, marad-e a langyos vízben, vagy nagy levegőt vesz és alámerül..., hogy megtisztulva, fejlődve, megújulva, teljesen kicserélődve ússzon a felszínre és egészségesen, vonzón, sportosan, kiegyensúlyozottan folytassa az életét....

A csoportban semmi sem kötelező. Aki meg sem akar mukkanni, meg sem mukkan :) Csak csendesen, észrevétlen szemlélődik, töltekezik, fejlődik és FOGY. Hiszen ezért jött. Aki pedig nyitottabb, azonnal barátkozhat, beszállhat a párbeszédekbe, hírt adhat a jelenlétéről: itt semmi sem kötelező, hisz mint a Kilófalóban minden, itt is minden az egyéni igényekről szól, szabadon, kötelezettségek nélkül. :)

A Végleges fogyás titka című tanulmány még aug. 15-ig vár Téged is nagy-nagy kedvezménnyel. Töltsd le még ma! >>>>>


Remélem, mielőbb a csoportban üdvözölhetlek Téged is, és csatlakozol a "sikercsapathoz". :)


További szép napot kívánok,

Judit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése