vasárnap, május 16, 2021

Étrend szerint bőségesen

 Két okból mutatom meg a mai összevont uzsonnámat-vacsorámat. (A palacsinta az uzsonna, a rántotta zöldségekkel a vacsora.) Az egyik ok, hogy látható legyen: személyre szabott étrenddel is lehet rengeteget enni! Nem szoktam szétszabdalni a délutáni és esti étkezést, mindkettőt egyszerre eszem vacsorára, nekem így vált be. Az adag persze függ a céljainktól is (plusz életkor, testsúly, napi munkavégzés, edzés, amit mindig kihangsúlyozok), nekem ez most egy "tömegelő" étrend, mert izmot szeretnék építeni, de amikor tavaly zsírvesztésen voltam, akkor sem panaszkodtam az adagokra. Ha bárkit érdekel, e-mailben szívesen megírom, kivel készíttetem a jól bevált étrendjeimet (hazisutik kukac gmail.com)

A másik ok pedig csak egy érdekessség: a rántottát lehet kenyér nélkül is enni, de ha már van az étrendünkbe írva szénhidrát is, akkor a kenyér simán helyettesíthető: ez esetben krumplival. A tegnapi edéből maradt, és gondoltam, felhasználom a mai vacsorámhoz! Nagyon finom volt így is! 

Egyébként is mindent ehetek az étrendem szerint, amit szeretek. Kértem bele rántott húst, tésztaféléket (mákos és grízes tésztát, gombócot is!), főzeléket, pálcikás jégkrémet, süteményeket, palacsintát, gyümölcsöt, hüvelyeseket, tésztát, rizst, csokit.... Zsófi pedig, aki az étrendemet készítette, minden kérésemnek eleget tett. 

Egy ilyen étrend kb. fél évig, vagy az eredeti testsúly 10%-ának elvesztéséig jó. Én három hónapnál tartok, de csak akkor fogok váltani, ha ilyen mennyiségektől már éhes maradok, amíg nem, addig jó lesz. A súly nálam most nem mérvadó, mert legjobb esetben is stagnál - hiszen az izom ha lassan is, de folyamatosan jön fel rám-, de akár nőhet is... 

Most egy ideig maradok is az izomépítésnél, nagyon sok szempontból fontos, hogy minél több izmot viseljünk magunkon, pláne, ahogy telnek az évek, aztán valamikor beiktatok egy újabb zsírvesztő étrendet is, amikor leszedem a megteremtett izmaimról a "feltömegelt" zsírt, de az még odébb lesz. Egyelőre élvezem az izomgyarapodást és az egyre jobb erőnlétet, még ha kicsit zavaró is, hogy egyelőre egyre csak nagyobb vagyok, de ez egy ilyen folyamat. :) 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése