péntek, október 10, 2014

Behódoltam...

Hat évig ellenálltam. :) Nem kértem éppen ki magamnak, de sosem szerettem, amikor a honlapomat blogként említette valaki, hiszen az egy honlap írásokkal, de nem blog.

Nem szerettem a blogot azért sem, mert annyi van belőle, mint égen a csillag, az viszonylag ritka, amikor valaki egy honlapon keresztül "valósítja meg önmagát" :) , és oda ír blogszerű bejegyzéseket.

Hogy miért is adtam meg magam a kor követelményének, annak az az oka, hogy már magam sem látom át a saját honlapomat, olyan mértékű információ, írás van rajta. Legjobb lenne egy teljesen újat létrehozni, eleve rendszerezett menüpontokkal, hiszen az én honlapomat az élet írta, ki sejtette még hat éve, amikor hobbihonlapként útjára indult, hogy pár év alatt mivé növi ki magát.

Úgyhogy, inkább a menekülést választottam, és átjöttem ide. A honlap attól él, ott van a webáruház is, a rengeteg recept, oda kerülnek ki elsőként az új hírek is, de már ide tettem át a székhelyemet.

Idén márciusban már megcsináltam ennek a blognak a kistestvérét, a honlapom belül indítottam egy gazdablogot: annak a bejegyzéseit mentem át ide folyamatosan.

Szóval, behódoltam. :)

5 megjegyzés:

  1. Ideje volt, üdv a csapatban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Lassan érő típus vagyok, tudod.. :) JÓl át kell gondolni a nagy döntéseket:):):)

      Törlés
  2. Gratulálok, Judit. Szép a külcsín, tartalmas a belbecs. Nagyon jó. (Zabhegyező a blogokon. Valahol nekem is van, de már régen voltam ott.:-) )
    Jó munkát kívánok. Puska Ági

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Ági! :) Muszáj volt már valami rendet teremteni a káoszban, és ehhez eszközül inkább a menekülést választottam - ide. :) Örülök, hogy ide is benéztetek hozzám! Pussz

      Törlés