csütörtök, október 30, 2014

Marcika és az adventi naptár esete


A legjobb párbeszédeket a férjem folytatja Marci fiunkkal, az már biztos. Marci 8 éves, és így csevegtek az apjával a minap (idézem férjem beszámolóját): 


"Megvettük a gyerekeknek az adventi naptárat, alig egy óra elteltével Marci mutatja, hogy kibontotta, és az összes benne lévő csokit megette. A következő apa-fia párbeszéd következett:
- Meg tudod mondani, miért etted meg a decemberre vett adventi naptárból alig egy óra alatt az összes csokit?
- Meg. Mert kicsi vagyok."

:)


Ovis emlék

4 megjegyzés:

  1. Logikus,és nem igényel semmilyen más indoklást:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így is van. Nyolc évesen ez az egyetlen elfogadható reakció szerintem is. :)

      Törlés
  2. :) Valószínűleg az én gyermekeim is ezt a megoldást választották volna. Az a biztos, ami a tiéd, és megetted - főleg, ha csokiról van szó - elvet vallják. És én is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És milyen igazuk van! :) Ezt a kendőzetlen, igazi gyermeki őszinteséget szeretem bennük, minden gyerekben! Ők még nem bonyolítják a dolgokat, megteszik, amit mi már a neveltetésünkből adódóan sokszor nem merünk. :)

      Törlés