szerda, október 15, 2014

Husi és Vakarcs

Másik két kutyánk tulajdonképpen csak kölcsönkutya, átmenetileg befogadtuk őket, míg nem lesz újra saját területük a gazdájuknál.

Két német-juhász keverékről van szó, akiktől eleinte nagyon féltem (négy kutyaharapással a hátam mögött, ez nem csoda.) Olyan félelmetesek is voltak a fekete színűk miatt, meg folyton felugráltak, szóval, kicsit tartottam először tőlük.

Aztán hamar kiderült, nagyon szeretni való és szeretetre éhes mindkettő és teljesen ártalmatlanok. (Velünk. Azért amikor próbából Vakarcsot tavasszal elengedtem egy körre a legelőn, na levert a víz mikor öt perc után előjött belőle a vadászösztön és lecsapott a libákra. Több kísérletet inkább nem tettem....:) :)

Gyorsan összebarátkoztam tehát mindkettőjükkel, és ők lettek a birtok "alsó részének" őrzői. Husi, a dominánsabb kutya nem sokáig élvezte vendégszeretetünket, mert addig mozgolódott, míg egyszer kihúzta a fejét a láncból és lelépett. Vakarcs viszont máig hűségesen itt van velünk, bár hamarosan megint lesz saját helye a régi gazdáinál, úgyhogy már ő sem lesz itt sokáig.
Husi. Gyönyörű szép volt, igazi vezértípus

Ő Vakarcs, ő volt a beosztott segéd a főnök Husi mellett :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése